A fordulókör fontos a városi vezetésnél, még egy Az olyan roadsterek, mint a Mazda MX-5 1.5 SKYACTIV-G 132 sportos formatervükről és a nyitott vezetési élményről ismertek. Jó fordulókörüknek köszönhetően könnyedén manőverezhetnek a szűk utcákon és a szűk kanyarokban. A jó fordulókör azok számára is fontos, akik élvezik az alkalmi driftet.A fordulókört méterben mérjük, amíg a MX-5 1.5 SKYACTIV-G 132 egy teljes kört (átmérő) megtesz. A
hossza 3915 mm és
keréktávolsága 2310 mm,
a Mazda MX-5 1.5 SKYACTIV-G 132 fordulóköre 10 m. A hasonló járművek között a legjobb fordulóképességgel a Suzuki Cappuccino 0.7 Turbo ( ) rendelkezik, ami
8 m. Összehasonlításképpen a Cappuccino 0.7 Turbo tengelytávja 2060 mm, hossza pedig 3915 mm. Ezzel szemben a 12 m osztályon belüli legrosszabb értéke a Ferrari 348 Spider csoportba tartozik. Ennek tengelytávja 2450 mm, szélessége pedig 1894 mm.
A fordulókör különbsége az első generáció (NA) 1990-ból/ből és az utolsó generáció (MX-5 ND (1. Facelift)) 2023-ból/ből 1 m.