Hátsó kerék
Super
Automata váltó, Manuális váltó
4
150 - 185 km/h
124 - 178 Nm
59 - 96 kW
1499 - 1990 ccm
10.8 - 14 s
59 kW / 80 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 14 s |
Max. sebesség | 150 km/h |
Nyomaték | 143 Nm |
61 kW / 83 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 13.5 s |
Max. sebesség | 150 km/h |
Nyomaték | 124 Nm |
66 kW / 90 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 13.2 s |
Max. sebesség | 160 km/h |
Nyomaték | 143 Nm |
66 kW / 90 HP
Automata váltóGyorsulás 0-100km/h | 14.8 s |
Max. sebesség | 155 km/h |
Nyomaték | 143 Nm |
66 kW / 90 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 13 s |
Max. sebesség | 160 km/h |
Nyomaték | 143 Nm |
66 kW / 90 HP
Automata váltóGyorsulás 0-100km/h | 14.8 s |
Max. sebesség | 155 km/h |
Nyomaték | 143 Nm |
74 kW / 101 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 12.4 s |
Max. sebesség | 168 km/h |
Nyomaték | 157 Nm |
74 kW / 101 HP
Automata váltóGyorsulás 0-100km/h | 13.3 s |
Max. sebesség | 163 km/h |
Nyomaték | 157 Nm |
81 kW / 110 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 11.8 s |
Max. sebesség | 170 km/h |
Nyomaték | 148 Nm |
88 kW / 120 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 10.8 s |
Max. sebesség | 180 km/h |
Nyomaték | 167 Nm |
96 kW / 131 HP
Kézi váltóGyorsulás 0-100km/h | 10.4 s |
Max. sebesség | 185 km/h |
Nyomaték | 178 Nm |
1962
1.Generation lett bemutatva.
1972
A BMW Neue Klasse Limousine gyártása leállt.